Ååååååhhhh!

heej!§
Jag har ont:/:/
Jag fick skavsår på affären för jag prova såå många skor och hande dom på mej och så, och nu när jag håller på att töja ut mina nya skor så gör d såå ont:'(, jag har tjocka strumpor på mej(:P) och ett plåster på ena hälen och två på andra:P:P, d gör inte lika ont längre men lite:P, hahah. Inann jag visa skorna så kan jag beskriva dom:P:P
Dom är svarta, sen har dom en rosett åvanför tårna :P Sen i slutet av foten så "drar sig" tyget ihåp så d blir ihop liksom, haha d är lite svårt att förklara:P:P, ni får vänta tills bilden kmr;D
Tittar på Top model, repris nu..Dom är i Kina:P, jag har redan sett d så jag vet vem som åker ut och allt, men d är kul ändå:P:P, nu slutar pausen:P, Skriver mer sen;D
pussaar<3<3<33<//Saaraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0