Böööhööö§

Heeej!§

Ida äre söndaah<3, skönt men ändå inte.. Imorn är d skola igen*gäsp*, orka med skolan! Men vi år bara två dagar:D:D!
Vad ska ni göra på Valborg dåh? jag tror at jag ska till Märsta med Agnes och Maija för att träffa två killar, och gå på tivoli!:D annars om d blir andra planer elr ngt så ska jag gå på forsränningen:D och kanske ngt mer!
Idag ska jag och kolla på skor, kl två, jag ska köpa ballerina skor, ett par söta, kanske svarta.. sen ska jag typ bara vara hemma elr ngt, kanske ska vara med nån.. elr så är jag hemma och slappar, mmin brorsa pratar skiit högt och han och min mamam snackade imorse och dom hade öppnat min dörr till sovrummet, så jag vaknade 10!! Skiit jobbigt, så nu är jag astrött och kan typ inte äns röra på mej, xD. hhahahh, skriver mer sen§§ puss<3<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0