Dag?

Om ni skulle få välja en dag där ni fick göra vad som helst vad skulle ni då göra?
Jag skulle nog åka till NY och shoppa med mina närmaste vänner..har jag trott länge, nu vet jag inte om jag vill d, d skulle vara kul men..

Jag skulle nog vilja vara på en strand, där inga  människor var på, utan bara jag och mina närmaste vänner och solen skiner och jag skulle ha sand mellan mina tår..guud va gammeldags d låter assåw!! Men jag har sommarkänsla i mej:D Men vad mer behöver man än att vara med sina kompisar som man älskar och typ höra vågorna mellan våra skratt..inget, sommaren är allt<3Den bästa tiden på året, sommaren och vänner, mkt mer behövs inte<33

image2

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0