heej§

Heeej!
Välkommen tilh min blogg, jag älskar att skriva på datan, så här kmr jag att skriva allt som jag gör och så.. Jag har tänkt på att göra en blogg jättelänge och har hållit på att göra e flera ggr men d har aldrig blivit av, för att alla namn som jag har viljat ha har varit upptagna och massa.. mne min kompis har skaffat en blogg för nån dag sen och då ville jag oxå ha d:P

Idag:
Idag har jag hunnit ganska mkt, sofiia sov över hos meej<33, vi vaknade typ tio(rätt så tidigt tkr ja:P) sen kollade vi på You got Mail, för vi hann inte se klart hela igår för vi somnade, sen kollade vi på signs, men den blev inte lika läskig eftersom d var ljust i rummet.., sen så hade vi ansiktspeeling, och sen ansiktsmask, ansiktsmasken var kuul:P, d var sån som man skulle dra bort efter 15-20min, sen så gick vi och köpte glass och margarin för vi skulle baka(och vi gick tilh affären i mjukisbyxor och nästan inget smink bara skiit lite mascara och håret lite skabbigt:P, d var jobbigt:P), sen när vi kom tilh baka så bakade vi, hon kokosbollar och jag kladdkaka, mums<3, sen så tittade vi på Lizzie mcGuaier(elr hur man stavar) Move-mitt liv som popstjärna, medans allt dehära så har vi varit inne på datan lite i mellan:PSen gick sofia ):, sen så höll jag på med datan och så sen så åt jag sen höll jag på med datan och nu är jag fortfarande vid datan:P, Imorgon så ska jag gå och köpa skor med min mamma och min syrra, sen så ska jag skaffa snelugg oxå;) Skriver mer imorn, puss hejdåå<33/Saara§§

Kommentarer
Postat av: SSOOFIIAA

Kul att du oxå skaffat en blogg:)

2008-04-27 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0