Hejsan svejsan!

heej!!

idag har jag varit i skolan (uurkk!), vi hade matte test, jag fattade INGET!!!! D var skiit jobbigt!! Iaf, sen så hade jag dans (<3) med sofiiah (<3), d var kuul!, vi fick vårat glitter som vi ska ha på oss;-). VI ska var med på barn showen..d är tråkigt, vi är fyra tjejer som ska vara med i 13 och uppåt för vi är alal 95:or, då, skulle vi få vara med på dagshowen, som rä mkt roligare!!
Iaf..Sen så ringde jag min mamma hundratals ggr, för hon skulle hämta mej på dansen, och sen hade jag ringt henen innan dansen oxå, sen fick jag äntligen tag på henen, och sen kom hon efter nån min..

Seeen, åkte vi hem och åt (tacos<3<33<33) och såå, sen så åkte jag och tränade med mamma, på friskis och svettis, med tränare som heter Mårten (som en kille i vår klass brorsa, appropå inget:P), och han är jättebra, d är lite jobbigt och så men bra! Aja.. nu efter träningen så ska jag duscha, jag luktar (luktar på mej:P), inte så äcklig..men jag känner mej äcklig:P hahah..


Jag ska duscha nuuu, jag skriver innan jag går och lägger mej, pusss<3<3<3333//Saariisch§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0