tjabba tjena hallåå!

Heej!!
jag är på ett toppenhumör idag, förutom att jag har skavsår:(:(, iaf, d var ju skiit varm idah!!!

Innan gympan så blev d lite tjaffs mellan en kille som heter micke, som bråkar med typ allt och alla, och vår gympa lärare, micke hade på sin mobil (som vi inte får på vår cp-skola) på rasten innan och sen så kom vår gympa lärare (andreas) och sa, nu måste jag ta den. (vi har en regel i skolan att om vi har på mobilen och håller på md den och nån lärare ser, så får dom ta den..) och micke tjaffsa emot som vanligt sens a han fuck you till andreas, sen skulle andreas ta honom till vår lärare och massa, men han vägrade gå och massa, sen så gick han och två till killar iväg medans Andreas gick och hämtade vår lärare, Sen så kom dom och massa, så vi fick ha lite mer rast tills andreas kom och vi kunde ha gympa..aja

Nuu, är jag på min mammas jobb, som vanliigt:P, men nu är jag här för att få pengar, för jag ska gå på gränby md Meliinaah<3<3, men mamma är på möte och kmr ju aldrig!!! Men jag ringde henen och hon sa att hon skulle komma snart...jag är inte riktigt säker på när hon kmr men hoppas snart!!
En sak som jag är säker på är att jag kmr lungt ha andra skor på mej när jag ska tilh gränby!!

Fett skönt med looov!!! D är egentligen inte lov utan valborg men aja!!:P D blir roligare om man tänker dom här tre lediga dagarna+helgen som lov:P!!! hoppas att d blir mkt soool!!!!!<3

Men nu kom mamma så jag måste gåå, vi ska åka heem nuu!!!:D:D

Skriver mer seen<3

Puss & kram skummbanan//Saarisch§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0