Tralalallalaaa

Heeej!!!

Gjort idag? Själv har jag inte gjort ngt, haft en lung dag..tittat på Tv suttit vid dator och "chillat":P
Helt menningslöst igentligen, jag fick hundra spenn av mamma i morse för att göra ngt, sen gör jag inget. Aja, ska ju göra mkt sen ändå, behövde nog en slapp-dag, men typiskt att den slapp-dagen skulle vara på Valborg, vrf firar man valborg? för att d är Sista April ja vet, emn vrf fira för att en månad är slut?:S

Min mamma ringde och fråga vad jag ville äta nyss, d ska bara vara hon och jag, min pappa jobbar, min brorsa skulle grilla md kompisar och min syrra är hos sin kille, några förslag??


Skriver mer sen!

Puss<3<3333//Saara§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0