valborg!

Heej igeeen!!

D är valborg och jag har inget att göra, forsränningen vbar tyå nio, vem går upp kl åtta för att komma tilh stan kl nio på en leddig dag?? Vrf har dom inte typ allt på dan, inte typ nio..:(:(, iAf, jag har typ inte gjort ngt ida, tittat på TV hållt på med datan, inga roliga inne, nån kasnke men inte många, asså shit d är typ bara 14 st inne på min msn!!, asså guud, och igår var d inte heller några inne, kl var typ ett och d var typ 26 st inne! och bara tråkiga. ajaa

Nu är d iaf några roliga inne, jag vet itne vad jag sksa göra kanske titta på en film och måla naglarna elr sola, hmm jag väljer nog att sola, vår balkong är ett solparadis (jag ksnke har sagt d men iaf) och d är mkt sol som lyser mot den nuk, så nu ska jag sola innan den försvinner:P

Skriver mer seen!!!

Soliga pussar!!!<3<333//Sariisch!§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0