45 min kvar

hejhej!

Jag glömde att vi hade sovmorgon idag, och d regnade i morse så jag skippade morgoneprommenaden, får gå ikvl ist.
Idag så har vi frilufsdag, sofia säger att man ska ta md sej lunch för att man bara får en liten macka och agnes säger att man kmr få lunch, och själv kmr jag nt alls ihåg vad min lärare sa :p men jag ska ta md mej vindruvor och ramlösa, och sen får jag klara mej om man bara får en liten macka :p
Hursomhelst.
Så jag kom på nyss att vi hade sov morgon till nio. Så nu har jag 45 min elr 47 min på mej att göra vad jag vill :p haha, nej jag har håret och borsta tänderna kvar, och sen så äter jag frulle nu, så jag blir nog färdig i tid:)
Jag vill komma lite tidigare till skolan så jag honner upp till klassrummet för att se i vilken mattegrupp ajg kmr i.Vi skaå i en mattegrupp nu och sen titta om man ska gå ner till en lägre mattegrupp elr högre. D är så att vi har fem mattegrupper, och om man är duktig på matte och nt behöver så mkt hjälp och tkr att matte är lätt, så kmr man i femman och sen om man har d jättesvårt md matte och tkr d är svårt osv då går man i mattegrupp ett. Och sen där imellan. Jag kmr få gå i mattegrupp 3-4-5 tror jag(A) Sofia och agnes kmr lugnt gå i mattegrupp 5! Dom är jätte bra på matte :)<3 Mkt bättre än mej, så jag kmr typ nt komma i femman för dom gör d:p hahah aja :p
Nu är min platttång varmt:) Skriver när jag kmr hem!

Pusss<3/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0