7 timmars sömn

hejsan :D

Vad gör ni? =)
Själv äter jag frulle:) mums mums(A) äter två mackor elr en fast d är två d4elar:p som jag har rostat och nu äter jag d md smöör MUMS:D favvo frulle typ(A) haha :D

hur har er natt varit? Sovit gott? :)
Själv har jag sovit för kort tid : Somnade typ kvart över 11 för jag tittade på poject runway final:D gissa vem som vann! CHRISTIAN:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Min favorit från första programet!!!!
ååååh fett kul :D:D:D:D

Idag så är d bra dag tkr jag(A) Vi ahr matte först sen så skulle vi ha mentorstid men våra lärare är på kurs så vi kanske får hål då :D Sen har vi typ so sen lunch+hål i två timmar och tio min (AA):D melina och jag ska hem till mej. men innan ska vi äta i skolan, kanske. Och sen har vi gympa :p Sen sluutar vi:D

Men nu måste jag gå, jag ska sätta på mej brallor och sen packa färdigt och borsta tänderna;)

Skriver kasnke på hålen ;)

hare bäst :)

pussssen<33/ssara'

Kommentarer
Postat av: Linda

ska snart cykla till plugget.

2008-08-28 @ 07:59:03
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0