Amanda

hejhej!

Idag så har jag först varit i skolan, vi ahr haft so, no(fysik), svenska, studetid och spanska. På lunchen så gick ajg och melina till stan testade tröja på gina och lite så, sen så träffade vi sandra, maija, agnes, pardis, delara och heddia(A) så vi gick tillbaka till skolan md dom :)
Vi slutade tio över tre, sen så träffade jag amanda halv fyra och var md henne en liten stund, men vi ska träffas i helgen elr nästa vecka typ :)

Och nu sitter jag här och spelar yatzy på king.com XD ahha, fast nu sluta d :p jag kom tvåa(AA)

Skriver senare bby's:)

Puss<333/sara

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi, inte på tv. bara på min tv ;P en kompis har boxen nämligen så vi har glott hela veckan på de. :) inne på sista säsongen nu. :) göra denna helg då? kramar emma

2008-08-23 @ 17:53:29
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0