Bäst md skolan

hej igen!

Måste bara säga d bästa md att gå i 7:an coh att gå i den här skolan är:

* Man får äta godis och tugga tuggummi på lektion och dricka cola osv.
* Man har många håltimmar(A)
* Man får gå utanför skolan hela tiden utom när man har lektion(om man nt skolkar(A))
* Man får hålla på md mobilen, utom på lektionerna.
* Man måste nt äta lunchen.

haha, d är dom bra sakerna som jag kmr ihåg md den här skolan :D


Dåliga saker:

* Man får nt hålla på md mobilen hela tiden (A)
* Man får kvarsittning om amn kmr försent tre ggrpå typ 30 dagar även man bara kmr försent en min varje gång.
* D finns underskåp (som ajg har. Och d är jobbigt :p
* D finns så jävla många salar så man vet fan nt vart salarna ligger :p
* Man har ibland bara fem min på sej att springa och hämta sina saker och springa till lektionen, och i skolan är d två "flylkar* elr flygar? aja, och man kan ha skåpet i ena och har lektionen i andra så d blir stressigt.
* Långa dagar.

 Hah:p
Skriver om jag kmr på mer sen!

Puss<3/Sara

Kommentarer
Postat av: SSOOFIIAA

Men din dumma åsna:p



FLYGLAR!!!!!

2008-08-19 @ 17:59:36
URL: http://ssoofiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0