Djävulen bär prada

hejjhejj!!


Nu har jag ätit lunch, och frukost :p Och sen har jag hunnit städat min garerob en hel mellanstor kartong blev full. Så nu har jag nt så mkt kvar i gareroben XD

Nu så ska jag fixa mejj och sen så ska jag och min mamma och hyra film, djävulen bär prada :)  har velat hyra den i flera veckor -.- har bara blivit sugen på att se den även jag har sett den ett antal ggr XD



Jag kom på nyss att jag har boken :p fast jag har aldrig läst klart den :O typ bara ett par sidor :S d blirnästa bok :):p

Skriver senare :)

Hare bäst:D

pussss<<3<333/saara

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi klart du kan. ;P ha en bra kväll. kram emma

2008-08-10 @ 20:59:04
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0