Fotboll i ballerina

Hejhej!

Idag så har vi haft fyra lektioner:
Matte- D var ganska kul, elr kul och kul men d var okejj. Och maija har blivit skit bra!! :O hahah.
B-språk- D var ganska tråk XD ahha men vi fick läxa :/ Men d var oxå okejj.
Slöjd- Första lektonen, valde sy-slöjd.  Vi ska typ brodera elr ngt.
(D jobbiga var att vi bara hade fem min mellan varje lektion elr dom tre, och då gick vi runt md matteböckerna i typ två timmar :p)
Sen lunch, och sen idrott. Vi gick hem till mej(melina och heddia) och bytte om sen så satte jag på mej ballerina skor jag tänkte nt på att vi skulle ha gympa, och vi skulle ah fotboll så jag hade fotbol i 40min i ballerina skor :p jippie XD Sen så gick vi lite typ alla tjeje och sen var jag md melina ute ett tag och sen gick jag hem.

Ska titta på tv'(A)

hare bäst

pössen<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0