Hemmadag

hejjhejj!!

Förlåt för att jag nt skrev igår.
I fredags så kom agnes till mejj på kvällen. Elr vi var ute förtst, men kom hem runt 11. Sen så satte vi oss på min balkong och snackade, mysigt mysigt :) Sen så gick vi in för att fixa gott:) Vi gjorde en grönsaks dipp som bestod av yougurt, gräslök, dill och persilja och salladskrydda och salt:) Och sen hade vi morötter och dillchips. D var jäääätte gott att doppa chipsen i dippen :) Fast dippen var gjord till morötterna :p Sen så drack vi ramlösa och mysade md filtar :)
Mobilen kronglar så bilder kmr sen ;)
Vi satt ute till typ halv två sen så gick vi in. Men min brorsa och mamma hade tv:n md dvd. Så vi satte oss och snackade i typ en halvtimme och sen så tittade vi Hus i helvetet. Den var bra, jag har sett den förut :) men nt agnes. Sen så tittade vi på how to lose a man in 10 days :) Som typ slutade 5 sen så somnade jag typ kvart i sex och agnes runt 6 tror jag. Sen så vaknade vi typ 12. Så vi sov för lite :p Sen så åt vi och sen så fixa vi oss. Sen skjutsade vi hem agnes vid tre och åkte till sthlm ;) D kanske jag aldrig sa? :p hahah oj(A) Jag min mamma och min syrra åkte till sthlm till min kusin. vi fyra och min kusins mamma. Vi skulle ha en liten tjej dag :) Som bestod av att gå i stan en liten stund sen bio och sen äta :)
Vi kom hem till dom typ halv fyra. Sen så åkte vi bil till stan. Och då hade d börjat regna, mkt! Och jag fick skavsår och sen så vare blött i mina skor så d blev ännu värre usch. Sen så sprang min kusses mamma Åsa till bion för att hinna ta ut biljetterna. Och sen så tappa vi bort varann och massa. Sen så träffades vi äntligen på bion efter typ en timme. Och vi köpte popcorn, chips och lite godis. Och dricka själv så drack man mer, hallon och svarta vinbär :) mums =)
Sen så efter så gick vi och åt, på en pubb typ XD Jag åt en sallad md kycklingfelé den var ganska god. Sen så tog vi tunelbanan till bilen som vi hade parkerat typ andra sidan av stan *dumma* och sen så skutsade vi hem min kusse och åsa och sen så åkte vi hem :) Vi kom hem typ 12 och då var jag shiiiet trött så jag somnade typ på en gång, efter jag hade smsat lite :p Gabbi och alexandra har kommit hem :D:D dom smsade mej när vi var på bion :) Just d vi såg mamma mia, har ju redan sett den så jag smsade mest och så :p

Idag så ska jag ha en hemmadag tror jag. Om nt ngt annat händer :p Ska städa lite, och fixa min garerob och massa =)

Vad ska ni göra idag?

Nu ska jag äta lite frukost :)

hare bäst skriver senare.

pussss<3<3<3/ssara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0