mat:D:D

hejhej!

Förslåt at jag nt skrev i går, elr i morse men man kunde nt logga in :S aja,

igår så hade jag en "slappdag" :D Jag ska göra min söndag till en slappdag, typ städa lite, typ ha fotbad lite hemmaspa sitta och titta på tv hela dagen osv :D mysigt va?:D(A)
Igår så åt jag tre(!!!) st vindruvor-askar (A) mohahahha, jag älsark värkligen vindruvor, elr jag åt två och en halv(A) och nu håller jag på att göra slut på halvan XD ahha.

Imorse höll jag på att komma försent, för jag duschade typ 20 min förläge, jag har liksom som en "plan" på morgonen liksom hur lång tid varje sak ska ta osv. Så jag trodde att jag skulle komma försent, men hann :D

Idag har vi haft för många lektiponer, först sovmorgon till nio :p sen hade vi engelska(diagnos) sen NO, hål (:D) i en och en halv timme då gick jag och melina till stan coh skojjade :D, sen halvgrupp ena halvan hade svenska (grupp a, min grupp(AA) vi hade typ rättstavnign :() och andra engelska (igen), sen hade alla SO och sen så ahde ena svenska (den gruppen som ahde engelska första gågnen) och tvärtom, sen så var vår musik inställd :D så vi slutade halv tre:) Man förstod typ inget som jag skrev men aja XD

Nu så sitter jag och äter, hade nt ätit ngt på hela dagen så jag var liiiite hungrig(A)

ska titta lite på tv nu :)

pöss<<333/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0