Morgon promenad

hejhej

Nu har jag vaknat, lite sent tkr jag, men jag somnade typ kvart över två, jag tittade på en film på trean som hette Taxi den var sjuukt rolig:) Och den slutade 2 sen så smsade jag och lite så. Så jag somnade kanske 20 över två.
idag så ska jag gå och lägga mej efter sex and the city, och vakna kl 9 sen nästa gång oxå 9 och sen halv nio och sen 8 osv. På skoldagar så ska jag nog gå och lägga mej typ halv 11, och vakna typ 6. Iaf första dagen sen kanske jag vaknar halv sju elr sju.

Nu så ska jag tvätta av ansiktet, dricka vatten, sätta på mej ut-och-gå kläder och sen ja, gå ut och gå :) är nt så frestande eftersom d nt är så jäätte fint väder nu, utan d är mulet och kallt, mamam sa att d skulle börja komma fint väder nu. Kan d nt då komma nu?
Aja.
Innan skolan börjar-fem dagar, så ska jag gå på stan, typ tre ggr XD, klippa mej, och sen så betsämma mej vad jag ska ha på mej.
om jag köper ett par mörka stuprör så ska jag ha dom, mina silvriga skor, elr ett par svarta och ett vitt linne, en grå tröja och en svart väska tror jag om jag nt köper en annan. Men jag ska nt köpa den vita som jag visade, för d var typ samma som sofias elr ngt :p

Nej, nu ska jag resa mej från stolen och gå och göra mej färdig.
Fula väder- here I come:p

Skriver när jag kmr hem ;)

Pussss<333<3<3/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0