Ny frilla

hejhej!!

Sry att jag nt har skrvit på typ två dar  X'D
Igår så  var jag och klippte mej på Salong hairmony, och jag fick den bästa frisören (A) elr hon såg finast och snällas ut iaf XD Och jag klippte som ett V ibak, och en lite uppklippt och sen bred snelugg, nu har jag ungefär lika långt som maija och agnes :)
Sen efter d så köpte jag skolsaker, linjal, massa pennor, sudd och miniräknare:)

Idag så har jag varit md maija(<33), hennes kille, hennes killes kompis och Amanda(<3<3) :) Vi typ var först på stan sen så gick vi till musikenshus och sen stack jag maija och amanda till kvarnen och köpte godia (AA) och sen gick vi tillbaka till musikenshus :)
Sen så var vi där sen hängde jag md amanda till hennes buss sen så gick jag tyillbaka och träffade dom andra. Och sen så stod maija och jocke och pussades, elr typ strulade :p och så kom hon som jobbade där (vi var på en restaurang som var på musikenshus men d var bara en familj där) och hon ba: kan ni gå och pussas nån annan stans för våra gäster kanske nt tkr om d elr ngt XD d var fett kul XDXD ahhahah.
Sen så hängde jag md maija till hennes tåg och sen så kom mammma och hämtade mej. Och vi lämnade min syrra och hennes kille hos en kompis i länna och nu är jag hemma :)
Mamma tjatar att jag ska ta mej ngt att äta, har bara ätit två mackor till frukost och d där lilla godiset.
men jag är nt hungrig XD men ska väl ta mej ngt iaf :b

Skriver sen

Pusss<3<3<33<3/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0