regn, regn, regn

hejhej

Nu har jag kommit hem,elr kom ehmför typ en halv timme sen, aj ahr ätit frulle och så :)

Promenaden var värkligen nt bra. D regnade hela tiden, när jag hade varit ute i tio min så började regna,så jag gick i regn i typ 50 min, kul :p
Sen så gick jag fel massa gånger XD och allt :p
Men sen så såg jagen skit söt kille :p ahha fast han var typ 17(A) men aja, han var söt iaf :p
Men nu har jag hängt upp mina dygnblöta kläder och så :p

när mamma kmr hem så ska vi åka til ett zoo elr djuraffär som ligger vid ett stället här i uppsala och titta på kater, ajg hörde dnär jag var ute och gick och lyssnade på radio. Så vi skaåka dit och titta eftersom jag vill ha katt :) men jag tror nt att vi ska köpa idag.

nu ska jag fortsätta att titta på rachel ray (A) hon är så skön tkr jag :p haha


pussss<3<3<33</ssara

Kommentarer
Postat av: Emma

tack tack :) ååh, inte kul att börja snart! skönt med lite mer ledighet. :) händer i helgen då? i regnet hihi... kram emma

2008-08-14 @ 14:06:57
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0