Regn väder

hejjhejj

Hur äre alla? Själv äre bra :) Utom att d är regn väder ute :( usch, d var jätte fint när vi var hos min mormor och morfar sen kmr vi hem och d är jätte grått :(
Idag så händer lite blandade saker, jag ska möblera om i mitt rum, kankse :p, lagga maten och snacksen tills ikvl (A) skicka mail till rektorn som jag sa igår,läsa bloggar och sen gå ut och gå och duscha och lite sånt:)

nu håller jag på att smsa md sofia, vi håller på att välja namn som vi ska ha på pea(playahead,se) vi ska göra nya konton och ha liknande namn t.ex bbejb & beejb. Har ni några förslag?:)

Jag ska göra fica mej och sen så ska jag och mamma åka tilld en dära antikbutiken och titta om den är öppen :) Sen så ska vi kanske åka till gränby, jag har lite saker att köpa :)
Jag skriver om "resan" ikvl elr imorn :)

Skriver när jag kmr hem =)

Hare bäst!

Pussss<3<33/saara

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

=)

2008-08-10 @ 10:56:28
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

okej, det tråkiga med kenza är att hon skriver 1-2 inlägg per dag

2008-08-10 @ 10:57:11
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0