Sääämsta dagen!

hejhej!

Hur har ni sovit? :)
Själv har jag sovit ganska bra :D

Nu sitter jag och äter frukost (visst är d bra att jag har börjat md d??(A) :D)
Ska skynda mej lite för jag ska gå hemmifrån åtta för jag ska möta melina. Och innan måste jag äta upp och borsta tänderna.

Idag är d den sämsta på hela veckan vi börjar halv åtta och slutar fyra(!!!!)
Våra letioner:
NO
Engelska
"Hela skolan läsaer"(:S)
Svecka
Lunch
Hål i en timme
B-språk
No (igen!)
Och sen matte.. *gäsp*
Orka md 6 st lektioner, d är kasnke nt såååå mkt men varje är ju en timme oxå :(

Mien nu måste jag skynda mej :p

Skriver när jag kmr hem elr senare ikvl;)

hare bäst!!


pusssssen<3333/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0