School

Hejhej!

Sry att jag nt har skrivit (igen) d kmr bli lite hoppande nu när skolan har börjat. Men man hinner nt allt:p

I söndags så hade vi gäster från Schwez (stavning?!) och vi bowlade och åt här hemma. Och dom ahade md sej typ 800g chocklad(A) *tjockis*

Sen i måndags så var jag hemma och sen på stan och köpte ett par jeans och sen så till gränby och köpte ett vitt linne, jag köpte ett likadant för typ en vecka sen men d blev smutsigt på en gång och d går nt bort *typiskt mej* haha

Sen så idag så vare skoola. Jag vaknade typ fem i sex *gäsp* och då gick ajg ut och gick sen fuscha sen frukost och sen fixa mejj. Jag skulle möta Melina vid willys ytio över åtta och vi skulle gå tsm för att träffa dom andra tjejerna 20 över, men hon började åka hemmifrån tio över och kom typ 20 över, så vi höll på att komma försent till skolan. Hahah första dagen :p
Men vi samlades i matsalen alla 7:or och sen gick vi till klassrummen och fick typ hundratals papper.Balndannat schemat, d var ganska bra, vi hade sovmorgoen på måndagar och fredagar, men slutade typ 4 två-tre ggr i veckan, den tidigaste dagen är typ tio i två elr runt halv tre-tre. Sen så fick vi skåp, jag fick ett underskåp, jippie!
Sen tog vi klasskort och så.
Sen så slutade vi typ tio i ett medans alla slutade typ tio över, ahhah:D

Nu ska jag titta lite på tv(A)
Skriver kanske senare :)
Pusss<3<3<33/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0