Sofia

hejjhejj!

Förlåt att jag nt skrev ngt inlägg igår. Jag gick ut och gick halv tion och kom tillbaka kl 11 och då så hade min syrra datan, så jag duschade och åt, och hon var frtf vid datan, och sen så satt hon där till kl 17, kul :p så man fick nt ha datan ngt XD Sen så kom sofia på kvällen :) vi åt och typ brottades XD och vi satt vid datan en liten stund senare på kvällen men vi bloggade nt.
Vi såg music and lyrics igår. Md mamma. D var en av filmerna som vi hyrde. Vi hyrde oxå i hennes skor och djävulen bär prada.

                             
Idag vet jag nt vad jag ska göra, sofia vill gå på stan men jag gjorde slut mina pengar för nån dag sen XD och glömde fråga mamma om pengar :p
på kvällen så kanske sofia(om hon vill) och jag gå till erik och kolla på film :p men vi få se.

Idag MÅSTE jag skicka mail till lajla elr hur hon stavar sitt namn, skolan börjar om EN VECKA! Usch :( och innan dess så ska jag klippa mej, kanske köpa kläder, bestämma vad jag ska ha på mej och allt :(

Nu ska jag gå tillbaka till sofia som frtf sover XD haha.


Skriver senare,

Pusssss<333<33/ssara'

Kommentarer
Postat av: Emma

tack tack :) hihi, mm de är skönt med 2 veckor innan skolan börjar. vad går du för nÅ? kram emma

2008-08-12 @ 10:45:59
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: gabbi

i hennes skor är så himla bra!

2008-08-12 @ 21:52:40
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0