Sovmorgon

Hejhej!

Sry att jag nt skrev igår glömde bort XD'

Igår så började vi halv nio. Sen så skulle jag och melina träffas vi willys och hon var sen igen XD Hah,så vi gick till skolan på typ 6 min :p och jag skulle träffa maija och sofia för vi skulle gå till matten tsm, vi kom i samma grupp, nu iaf, dom hade typ lottat elr ngt, och sen så ska vi ha matteprov om typ fem veckor och då kmr vi in i andra grupper elr stannar kvar.

Igår hade vi håltimme i två timmar och tio min så melina och jag gick hem till mej och åt och sen gick vi till henne för hon skulle byta skor sen så gick vi till gympan som vi hade ute på österängen, och d regnade, jippie :p men vår gympalärare Lasse är skit sckysst(stavning(A)) :)

Sen slutade vi halv tre och då gick jag och melina hem, till mej och höll på md datan typ :p
Sen så gick melina och jag var bara hemma och så.


Idag så har jag sovmorgon, fast bara till nio :/ Så jag ska gå om typ tio min, fan nu gick min brorsa in i duschen, måste knacka på och få min tandborste :p hahah

good bye<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0