Sry

hejjhejj<3
Sry att jag nt har skrivit så mkt idag<3
Jag har haft en tv dag :) (A) Jag har tittat på tv typ hela dagen XD Men jag har varit ute och gått md mamma i 45 min(A) *stolt* :p

Imorn så ska jag kanske möblera om i mitt rum och fixa lite nya saker :) ska till en second hand butik för möbler? vad kallas d? :p och leta efter vita "brädor" (XD)  som jag ska ha som smink bord osv :)
Sen så ska jag läsa maaaassa bloggar och skicka ett mailj till mina nyblivande typ rektor och fråga om jag få byta klass till b ist för att gå i c.

Jag skriver imorn :) om nt min brorsa har datan hela dagen han ska göra så han får internett på hans data så han kan ha den ist för familjens och typ rensa vår data så den blir snabbare och så, vi har typ skit mkt virus X'D

Skriver så fort jag kan :)

hare bäst<3<3

pussss<3<3/ssara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0