Svart nagellck :D

Hejhej!

Idag så vaknade jag halv åtta (av mej själv!!) kasnek för att jag somnade tio i soffan igår XD

Sen har ajg tittat på tv och sen så var jag på gränby md mamma, köpte svart nagellack(A) och mamma köpte en tunika på gina och smycken för hon skulle bort md kompisar till en kompis typ :p

Jag hitta ett skit snyggt skärp som man har i midjan elr under brösten för 150 kr på H&M som passade och var fint som jag ska köpa när jag får månadspeng(A) elr innan för d fanns bara två i Small kvar :/

Nu måste jag gå på toaför jag har nyss druckit en hel flaska cider (herrljunga, måste skriva d för annars får man konstiga kommenatrer :p) 65 cl :p skynda skynda :p

Skriver senare

pussen<333/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0