trååååk

Hejhej!

Just nu är jag på min mammas jobb, och har skiet tråkigt *gäsp* (haha gäspade så skrev d bara XD)

Idag så började vi ju 9 som jag skrev. Och då så träffade jag melina vid willys typ kvart iu nio coh vi börja gå mot skolan. Sen så blev vi indelade i lag osv och gick till studenternas. Och lite så. en så gjorde vi "lekar" där som var tråkiga.
Sen så när vi skulle äta så hade min dricka läckt över hela min väska så schemat och alla andra papper som var från sklan blev förstörda så jag skulle få nya imorn.
Sen så slutade vi typ ett.
Och Jag agnes och maija gick till agnes mamma för att få pengar för hon behövde köpa miniräknare osv till matten imorn. men hennes mamma var nt men hon skulle komma tillbaka halv fyra, vi bah aha okejj, vad ska vi göra i två timmar? Så vi gick till min mammas jobb:p sa hej till henne och lite så. Sen så stack vi till "gargaet" på sjukhuset(min mamma jobbar på akademiska) men d var massa ställen man kunde gå och hundratals trappor och hissar och dörrar.
Så vi gick runt på tp TUSEN ställen och gick i trppor och genom skiit många dörrar och massa. vi var och gick runt i typ en  coh en halv timme XD *inget liv* :p ahha men d var kul (A)
Sen så hittade vi tillbaka och vi gick till cafiterian(stavnig??) och köpte lite godis coh drack vatten(A) Sen så gick maija och agens för dom skulle gå till agnes mamma för att få pengar. Och sen så  ringde agnes mej för hon ville att jag skulle hänga md på stan  för maija orkade nt :p men jag orka nt heller hahah, nej men agnes orkade nt heller, typ :p haha.

'och nu sitter jag här och har booooooooooooorting!!
Väntar på mamma för hon ska hjälpa mej och typ skriva ut mitt schema så ajg vet vart jag ska vara och så imorn innan jag får ett nytt schema.
jag kom i mattegrupp fem(A) men d är bara tillfälligt för dom har bara satt in folk i grupper och sen ändra typ. jag kmr typ flyttas ner till 3:an och agnes upp till 5:an hon går i 3:an nu elr tvåan äh, vet nt.

nu ska jag tråka ännu mer och kanske hämta vatten elr ngt .p

Skriver senare ikvl

hejdå<33/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0