Vighet

hejjhejj

nu har jag ätit middag och tittat på tv och massa sånt :)

Rubriken, när jag ska börja åttan så ska jag kunna gå ner i spagat och splitt. Jag har kunnat gå ner i splitt om hela min överkropp har lutat sej fram och typ legat på golvet, men jag kan nt d längre och nu vill ag läsa mej att gå ner i splitt men att ha överkroppen rak. Sen så har jag nästan kunnat gå ner i spagat, har typ haft en decimeter kvar. Men sen slutade jag utan att klarat av d helt. Men nu så ska jag klara d:)
Och jag tror faktist att jag kmr klara d. För jag sa att jag skulle bli smalare och nu har jag blivit d. Fast jag är nt klar än :p haha.
Men jag har redan blivit vigare i mina ben osv.Sen så vill jag lära mej att stå på händerna länge och gå på händerna och göra flips elr vad d heter och sen att från brygga hoppa upp så att jag står på händerna och sen gå ner. jag kan redan gå ner i brygga, från stående, så jag har halva kvar :p haha.


Sry att jag nt har skrvit vad jag gjorde hos min mormor och morfar, men jag kan berätta lite nu, jag var på stan och köpte två par shorts, en väska, en kjol, ett par trosor(A), en tjocktröja, vet nt om jag köpte ngt mer :/ haha, få titta sen :p lägger ut bilder sen oxå :p
Sen så vare en jäääätte söt godisaffär, nt i stan utan ngn annan stans XD som hade sånna där små burkar som man hade förut på "gammla tiden" :p d var verkligen huuur söt affär som helst!! Vi hittade stället typ tredje dagen elr fjärde och innan dag 10 när vi åkte så hann jag vara där 4 ggr :p
Sen så åt vi glass, sånna häääääte stora som dom typ bara har där :p iaf vart jag har sett dom. Och sen så var jag ute och gick och sprang mkt. Sen så träffade vi min morbror han som ska bli pappa, fleera ggr, och hans sambo, fast hene träffade vi bara en gång :p Nästa gång vi träffar dom så har jag kusiner :D:D
Vad gjorde vi mer..hmm... saker vi nt hann var att åka båt :( för att båda var typ sönder, men vi paddlade XD och sen hann vi nt äta räkmacka heller :( snyff :'(

men när vi skulle åka hem så åkte vi nt alls samma väg för mamma ville nt bara åka på e4an. Så vi åkte först till en älg farm XD men d kostade typ 120kr st för att komma in så vi sket i d, man såg dom ändå ganska nära när man stod utanför. Så jag har sett älgar nära nu :D :p
Sen så åkte vi till dalarna men innan d så hyrde vi en stuga, som var på typ nåns gård haha. Men d var verkligen mysigt, och sen hade hon som vi hyrde den av en jaccitzi(stavning?) i hennes garage typ? elr i ett rum i garaget som jag fick låna, d var sjuukt skönt! D var lampor i taget så d såg ut som stjärnor och d var jätte mysigt :D
och sen åkte vi dan därpå till dalarna och mora :)
Sen så kom vi hem på typ..hmm, haha jag vet nt vilken dag XD

haha, d får räcka :p

Skriver sen :)

pusssss<3<3<333333/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0