1 december

hej sötnosar !

idag är det första december, jul månaden (: Nu börjar det kännas som jul eller hur? Jag läängtar till julafton när ajg sitter i en av mormor ohc morfars stora skinnfotöljer och har förmodligen en liiiten liiten kusin i famnen och har en hund som springer runt mig som vill leka :p + så väntar jag på julklapparna (a)
Igår kväll tog jag fram mina varma tofflor som jag ska ha på morgonen nu när det blir kallare. Och det känns "julit" att ha på sig tofflor XD Igår såg jag att min bror hade köpt en bärbar data (!) och nu så ber jag att jag kan få hanns gamla vanliga data, den är frtf fin och hellre en som min bror har haft än att dela med hela familjen :p
idag så är det skola och sen dans, min mamma har inte bil(pappa har den) och sen så är ju sofia i berlin så jag får åka buss :/
imorn så ska jag på stan med min cheerdance lag för att leta efter linnen och tyg :)

nu ska jag äta frulle och läsa lite bloggar !

puss puss <3



Kommentarer
Postat av: niki

de där såg riktigt sköna ut :)

2008-12-01 @ 15:24:47
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0