19 december

hej sötnosar !

den här dagen har varit skiiit bra fan !
först på morgonen var det avslutning först "fika vi" i klassrummet och sen efter så gick vi till matsalen coh det var dans coh sång och rektiorn hade tall |-) stack jag och massa tjejer-sandra, pardis, delara, diana, heddia, melina till stan och titta runt sen kom becka och klara sen träffa vi nathalie och nadia och vi var med dom resten av dagen, sen när vi skulle gå och äta så stack becka och klara sen gick vi och åt på little italy muuums, sen titta vi runt massa mer, sen så när vi var på kicks och vi träffa maija och loanna, så sjuukt kul att träffa henne! och vi ska träffas på jullovet nån gång till :) älskar dig så jävla mkt loanna! men maija kom med dåliga nyheter, så jävla ledsen för din skull maija, kom om du vill snacka, ska jag vara ärlig är/var det ni som fick mig tro på äkta kärlek, tyckte ni passade skit bra ihop!<3 sen så gick vi runt mer och sen stack jag/vi hem. sne när jag kom hem så åt jag och data, nu ska jag snacka mer med sjärttrång(monika) på msn (:

puss puss <33


ssystrar !!<3
(tjockisar jag vet, men stolta+ så var vi 8 pers(a))


Kommentarer
Postat av: cajsastina

tror du inte på äkta kärlek när du ser jassi & martin :O hahaha ;D

2008-12-19 @ 23:18:30
Postat av: gabbi

ska du göra för något på jullovet? :)

2008-12-20 @ 15:13:16
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0