21 december

hellu!!

idag så var jag med pardis, agnes och emelie/frida. Så ignen melina :( Men vi typ sprang runt i hela stan för att leta julklappar -.- sen typ sex så pallade vi itne stan så vi stack till gränby(bara jag, agnes och frida) och medans vi vänta på bussen så dansa vi och sjöng en massa :) sen när vi kom till gränby så gick vi så fort så varje butik som vi skulle till gick vi bara förbi, hahah. Och sen åt vi på burgur king tjockisar som vi är =) och sen gick vi hem och på vägen hem så sjöng frida opera, så sköön hon är fan! fett duktig XD och sen så gick hon hem och jag och agnes till mig för hon skulle få sin julklapp som hon tyckte om, *puuh* och sen så hängde jag med henne till bussen men det kom aldrig så vi gick till den andra busshållplatsen och sköng och dansa mitt i vägen på väg dit och då var vi så nära henne så hon gick ist, och vi "skildes åt" vid e4an och då snacka vi i telefon och sen skulle vi tävla om vem som kom hem först så jag börja spring i snö/regnet och då fick jag kramp typ i ena min tå, ni vet den i mitten, långfingret fast på tån (a och då fick jag gå ist =) men jag vann, taha är man bäst så är man, så när ja kom hem så var ajg helt blöt och ruffsig i håret "/ tack för dagen tjejer! <33 ruulig dag :)

ikvl måste jag hinna duscha, "klä" julklapparna, och packa :/ och klockan är redan halv 11 :o shit va mkt den är såg det nu, hahah XD jag skriver imorn på morgonen om jag hinner!

några bilder från igår ;



















sis och jag igår (:

nu ska jag packa lite tror jag, puss puss !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0