bilder

hejhej sötnosar!

förlåt för att jag inte ha skrivit !

vet ni ? idag så fick jag något efterlängtat i brevlådan, nämligen... min mobil!! :D:D sååå glaad! ääntligen liksam:d fast det var faktist ganska skönt att vara utan mobil..men det betyder; bilder! tog itne så mkt på familjen utan mest på kusse..hehe.

Idag så har jag varit med mami hela dagen. Vi drog till stan vid 3(för jag var inte klar innan (a ) Först åkte vi dit bara för att köpa garn. Haha, mamma ska nämligen göra ett bar lodvigarvantar eller hur man stavar, och ett par raggsockar :D hon gjorde ett par vantar till min syrra igår och jag ville oxå ha men med andra färger. Och när vi var på stan så gick vi också till statium och jag köpte en bikinitopp, som en bh fast en bikini en svart. Äntligen så har jag hittat en, haha(a) Sen åkte vi till gränby, och jag köpte en mascara, maybelline new york the cold ssal volum express, på åhlens för mitt presentkort som jag fick av morbror 400 kr =), sen en bok(ett mirakel va? hahaha) fast det var, sex and the city boken!! Visste inte att den hade kommit ut men jag gick och kolla, och den fanns :D och sen ett par jeans, rea halva priset 200 kr (: och en t-shirt halva priset 74.50. Båda på gina tricot ;) bilder kommer imorn ! När vi kom hem så blev det mat, tacos och sen film på 3:an- Mona lisas leende. En riktigt bra film, har sett den förr men den var lika bra :-)
Imorn eller idag så är det nyår, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir nog kompisar/kompis på dagen och typ familjen på kvällen, har ingen aning..men ngt kul blir det iaf :D
Här kommer bilderna;









haha fan va stora dom blev :o men de där är min söööööööta en månads kuuuuusssseee :D beeeeeebbiiss<3 saknar han fett mkt :(<3<3 hahahah kolla på andra bilden det ser ut som att jag tar han på rumpan, hahahah XD <333

nu ska jag hämta dricka, håller på att dö av törst :o hah, puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0