grattis bvän !

hejhej!
först ska jag bara säga grattis till sofia min älskling som blir 13 idag :D<3333333

Jag glömde berätta men kom på att jag skulle berätta när jag läste kenzas blogg. Om tv programmet om britney. åååh vad jag älskar henne! Även under hennes svårta tid, jag har alltid älskat henne, hon är bra på att sjunga, dansa är söt och är bara underbar om man frågar mig (a) men det var ett riktigt bra program!

så, idag var det stressigt på morgonen, eller jag steg upp fem i sju, och blev färdig halv åtta(:O) mend et var för att jag skulle göra persiskan(har kanske inte berättat men jag har trott att alla har förstått, men om ni inte har det så är jag halv iranie haha, lite sent men ändå(a) min pappa är iranie (: ) men sen var inte pappa hemma, så jag satt och broderade min regnbåge som vi gjorde på syslöjden, vi var en grupp och jag var sist som gjorde klart för jag hade tagit hem den se sagt att jag jobbar hemma och gjort annat på lektionerna, så regnbågen som jag inte alls har jobbat med fick jag göra klart i morse, men sen ändå så blev det sent, så jag skulle ta bussen kvart över 8 med min syster, och då tröga som vi är så missa vi den, så vi tog bussen från willys halv nio(då jag börjar) eller den kom två min i halv och jag kom till skolan tå min över halv, och hämta mina böcker och sprang till amtten, och min lärare hade gått och snackat med en annan lärare, så hon märkte inte att jag kom försent (a) *puuh* och sen var det en helt vanlig dag i skolan, utom att diana sydde i mitt finger på syslöjden.. Asså ni vet när man ska fästa tråden i symaskinen ? då ska man ta tråden igenom nålen och jag tog mitt finger bakom nålen så att jag skulle se vart hålet var, så trampa diana på pedalen så nålen börja sy.. men nålen åkte liksom "igenom" mitt finger, en liten bit, och det börja blöda och skit, det gjorde faktist inte så ont när det hände för jag blev chockad och det kände som att nån häftade mig i fingret, men sen när jag sköljde börja det svida som fan..
Och innan gympan så gick diana hem för att hämta gympa kläder(hon bor på adnra sidan skolan) och hon gick 20 minuter innan vi börja(det tar två min hem till henne) och jag skulle vänta i omklädningsrummet för att man kan inte komma in om ingen öppnar innefrån, och sen kom hon en halvtimme efter, och då hade vi redan haft gympa i 10 min, så nu får vi prick, tack diana ! :p men vi ska förklara för våra mentorer så att dom tar bort den (a)  och sen sa jag till vår gympalärare ba; jag kan inte vara med skit mycket eller så för jag har lite träningsvärk, han ba; det fattar jag väl. jag tänkte ba, ehm? vad är det för svar?? för jag trodde att han sa så liksom för att ajg aldrig är med på gympan, sen jag ba; va?:S han ba; ja jag såg dig på musikenshus i söndags, du dansade ju, jag stt på tredje raden från sean, jag ba; vaaa!? neeej:O han ba; ahha jo du var jättebra! :) jag ba; jaha, haha tack (a) haha, väldigt mystiskt  :p
efter gympan tog jag och diana massa kort, kan kanske lägga upp sen ;)
sen hade jag kvarsittning, och melina skulle gå på den men sket i den och mig :p, så jag var med osakr och isak ist :D<3 och vi hade skit kul, orkar inte berätta allt nu =) och efter skolan var vi utanför skolan med diana som hade haft omprov-kemi. Sen gick jag hem,
va långt inlägg det blev ;O
haha, aja, i helgen blir det kanske sthlm med brudarna på lördag och sne sthlm med familjen på söndag, min morbror(inte han som nyss fått barn utan den andra) ska bjuda oss på middag (:

nu ska jag plugga till engelska provet som vi har imorn, ett grammatik prov, det går nog bra, kan det mest ;)
hare bra !
kyssar (k)

Kommentarer
Postat av: gabbi

Ja, det är ju så. Smaken är som baken;) haha.

Har du för dig en dag som denna? Kram

2008-12-10 @ 14:55:10
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: SSOOFIIAA

SCEN**SCENSCENSCENSCEN SCEN!!!!!

2008-12-10 @ 19:49:53
URL: http://ssoofiiaa.blogg.se/
Postat av: Blondinbella

men förihelvete, det heter scen.

2008-12-23 @ 18:10:44
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0