hej älsklingar!

fööööörlååååååååååååååååååt att jag inte har skrivit!! ska börja bättra mig och skriva varje dag tills jag ska åka till skelleftå!och sen har min morbror en data så jag skriver nog där oxå (:


så lite update, när skrev jag sist ? typ måndags va?:s

tar därifrån (:

tisdag; försov mig, skola, först så efter matten som är vår första lektion så hade vi b-sårpk och jag i tid för första gången på tisdagar !! kommer alltid fem-tio minuter försent för ajg går alltid till mitt skåp och hämtar böckerna som är på adnra sidan av flygen och sen kollar jag på schemat och ser att vi börjar fem i halv och inte halv eller fem över halv.. (a) och sen efter på syslöjden så hade jag och melina vattenkrig så läraren fick damp och massa hahah alltid flumm :D och efter var det kunch sen lucia i nån kyrka nära domkyrkan =) och efter hem. Och på kvällen så var det bodygard(stavning) och titanic, först så såg jag på hela bodygard som sluta halv 12 sen såg jag klart på titanic och grät, eller hulkade ahahha, efter som vanligt :p

onsdag; förvos mig, itne så konstigt somna typ halv två(a) lång dag, skola sen kompisar en stund sen stan med sysrran för att leta efter julklappar åt henne.. och var på stan till halv sju sen hem och åt :)

idaag; försov mig, hade smsat med agnes till halv ett, skola, och jag skulle inte gå på gmpan så jag slutade 20 över 11 men åt i skolan och var med kompis så jag kom hem kasnke två(:

imorn är det avslutning, och sen blir det säkert stan eller ngt med brudarna, i helgen blir det julklappsletande, en massa! ska båda tills tan och gränby och kanske sthlm ;)

nu ska jag dra, puss puss <333




två av dom 37 bilderna vi tog i tisdags (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0