hemma :)

hejhej sötnosar !

Datan funkade inte så bra dom sista dagarna hos morbror så det har itne blivit något bloggande!

Julafton var jätte rolig! Med massa maaat och julklappar :)
Fick can can boxen(tack mamma!!!), och britneys nya skiva(tack mimmi!!), och sen smycken, smink, kläder, pengar och present kort. och lite mer (:

På torsdagen så var vi hemma, vilade likosm men vi gick ut i området alla utom min bror, och kollade runt liksom, dom bor i ett skit fint område!! :D och sen runt 5 så åkte vi in tills tan och hyrde filmer. Det blev sex and the city(den var lika bra som första gången:D), the happining(stavning??) det var min brorsa som sa att vi skulle se den, den påstår vara årets film, och då måste man ju se den, haha.Mend et var riktigt bra, men kort :(, och sen sista filmen var; varg. Passar bra i vår familj eftersom vi heter varg i efternamn, hahaha. Men den var ganska bra, men svensk.. så inte riktigt min smak då (a)

Sen i fredags så var vi i stan till två, och jag köpte ett skärp som man har i midjan på rean på gina-40 kr =) sen två till tunikor(samma modell som den jag köpte å tisdagen) och det var halva priset så dom blev 150 kr tsm :) och sen efter stan så åkte vi hem till mormor och morfar och åt julmat(tredje gången) och vi titta på tv, och åt massa onyttigtXD sen åkte vi hem runt nio kanske, och när vi kom hem kollade vi på vargen, som vi itne hann kolla på på torsdagen. Och efter på sex and the city igen :D (a) sen efter packa jag och sen sov vi =)

PÅ lördagen så vakna jag typ 9.. |-) och åt frukost och höll på med beeeebiseeen!!! :D<3<3 Och sen tog jag åksjukstablett, och man blir trött av dom.. och sen efter jag tittat ut genom fönstret i typ 40 minuter för jag mådde illa, så leta jag efter min mobil. Och den hade jag glömt.. så fucking osmat jag är !!(så drf komemr det inga bilder:( ) så nu har jag inte nån mobil tills typ tisdag, kan dom itne bara döda mig?! ska jag vara utan mobil såå länge?? oj oj oj.. Och lördagen var den värsta i mitt liv.. sov 90% av hela resan, och sen när vi skulle äta så väckte min familj mig två minuter innan vi skulle stanna och gå in, och efter 13 år borde dom veta att jag brukar vilja sminka mig och fixa mig innan jag går och äter bland folk. Och sen när ajg kom in så blev det massa bråk mellan mig och min bror(som vanligt) och sen är han så feg så han säger allt fult när mamma inte är med och sen så berättar han vad han har sagt men han ändrar det, så att det låter "trevligt" och mamma hörbara det jag säger. Och blir arg på mig. fan jag hatar hnm just nu och då!! så FEG! Och sen när vi kommit fram till uppsala så skulle vi handla på willys och när vi handlat klart så hade vi glömt cola till mina syskon(jag dricker inte läsk :p) och då hade ajg typ nyss vaknat, hade nästan inget smink, och håret heelt fult, och då går jag in och sen står det en peron vid läsken som jag veeeeeerkligen inte ville se.. ****** kan itne säga vem, meeen det var skiiiiiit pinsamt!!!!

nu måste jag göra mig klar för jag ska träffa amanda :D<3 vi ska på stan och lite så :)

hörs senare! puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0