I norrland

hejhej sötnosar !

Nu sitter jag i snöööiga norrland. Eller jag är i skellefteå men det ligger juh i norrland XD Vi kom hit igår klockan tio, och guud min kusin är fan julens höjdpunkt, ingen kommer byr sig om ngt annat en dig lilla söööööööööööööööta ungen. Seriöst så är det den söötaste bebisen jag sett, och inte för att det är min kusin, utan allmänt, så otroligt fin, perfekta öron, och näsa, liten och söt ! Heeelt underbar, jag ska ta hundra bilder på den så ni ska få se vilken sköänhet  jag kommer att få vara med hela julen ! haha =) Och nu är jag äntligen inte yngst på julen.. taha det är lite skönt (a)
Vi ska snart åka till stan för att köpa julmat och handla dom sista julklapparna. Är i stort sett klar, men jag ska köpa lite till till mormor och morfrar och kanske mamma (: Efter stan så ska vi  klä julgranen och såklart mysa med lilla storken, hahah dom kallar han det för dom har inte bestämt namn än. Först var det mellan oliver, Filip(vet ej hur dom tänkte stava hans namn men aja) eller winzent. Nu har dom tagit bort oliver och det lutar mot filip(som är både min och syrrans favorit(a) ) nu ska jag gå och äta frulle och sen ska vi dra till stan !

Och eftersom jag har tillgång till data så blir det lite bloggning trots allt ! men jag kan inte lova att det blir varje dag :p haha. Om jag inte hinner skriva ikl eller imorn så GOD JUUL  :D

puss puss, <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0