ingen dans :'(

hej sötnosar!

förlåt att jag inte har skrivit så mkt dom senaste två dagarna men nu berättar jag det mesta som har hänt.

i lördags så var jag ju på stan med några av brudarna, melina, agnes heddia och aprdis. pardis kom även hon var lite sjuk. Jag agens melina och heddia skulle träffas på vaksalatorg men dom var försenade och jag och agnes gick tills tan ist, sen tr'ffades vi och sne kom pardis till gina och vi fick till linné cafet och köpte varm choklad(a) och sen kolla vi lite i affärer. Sen när klockan vartyp 5 så åkte jag och pardis till gränby, och jag hitta ett par lila leggins som jag hade på uppvisningen på discot, jag fick låna en gräön tunika av melina oxå som var fin faktist! Sen fick jag skjuts av pardis mamma.

Söndagen, oj oj oj! FAN va kul heeeeeeeeeeela dagen var!!! Först på morgonen var det lite jobbigt att gå upp som jag skrev förut, men sen när jag börja gå mot musikenshus blev jag pigg :D
när vi kom dit letade vi(hela "mitt" "lag") efter en loge som vi skulle ha och tills slut fick vi en liten håla, skiiit liten där 7 st danslag skulle få plats.. konstigt. Sen så busade jag, jess och issa (jessica och isabel) och så, sen hade vi genrep och sen gick vi till kvarnen coh köpte godis sen gick vi runt i musikens och var emd männiksor osv. Älskar dansuppvisningsdagen, man kan itne förklara hur det är där, eller känna hur det känns om man inte var med. Det är bara så himla kul! längtar redan tills nästa gång!! det är typ den bästa dagen på hela året, en dag utan problem, liksom jag dör utan dans, dans gör mig så fucking lycklig, coh ajg var lycklig hela dagen igår :D ååååååh vill tillbaka!! vill spola tillbaka och sen göra om dagen spola tillbaka och göra om hur många ggr som helst!sen blev det första föreställningen, som gick bra!:D och sen den andra som oxå gick bra!! undertiden man inte dansade(vi dansade efter pausen varje gång och vi fick sitta och kolla på innan pausen) så skrek vi coh hejja på huuur mkt som helst! shit :D det var så himla kul, kan inte förklara!

det ända som är tråkigt är att nu har vi ingen dans på tre månader! Det låter kanskelite, men tre mpnader utan dans är en evighet för en dansare!! men jag får dansa exktra mkt hemma! Nästa år blir det disco, cheer ochs en ska jag börja på jazz med (: och kanske ragga :D när mans er alla uppträda vill man oxå dansa dansera som ser bra ut! Sen vill agj börja på disco tävlingslag men måste gå lite mer innan (a)

nu ska jag gå och dansa, snacka lite med några på msn, och sen vänner!

hare bra!

puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0