loannis <3

hej hej !

igår blev det ingen dag emd amanda, men med loanna!! ääälsklingen fan :D Vi trffades på stan klockan tre och jag träffade emelie<3 ochs en gick vi runt och snacka om en person, och det blev liksom dagens snack, men allt är bra mellan han och hon <33 Och sen när typ alla affärer stängde så träffade jag issa och jessi<3<3 och vi gick och kolla när bussen gick till norby eller ngt :s och den gick efter en timme.. så vi gick och åt på kebabb house :) fast vi delade på en tallrik och mer än hälften blev kvar.. XD och sen gick vi till max och väntade på bussen sen så kom den och loanna åkte, sen så
vänta jag på min buss i typ tio minuter och sen åkte jag hem :)

idag så blir det nog bara en hemmadag, eller så ska jag lyfta upp rumpan och gå till gränby =) har lite saker jag måste göra.. så jag taar nog med mig melina eller nån :D haha.

Nu ska jag äta frukost/lunch

hare bra! och alla bilder från norrland kommer när jag har fått min mobil.. :) puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0