lördag

hej älskling !

förlåt att jag inte har skrivit sen i tisdags (a)

i onsdags så var det skola, även det är vår läängsta dag, så är det den dag som jag älskar mest, dom flesta av våra lektioner är roliga, biologi, fysik, svenska, engelska, matte ja mina favvo ämnen :D
sen efter skolan så komemr jag inte ihåg vad vi gjorde hängde säkert på skolan emd kompisar(luffare) och sen hem (:

i torsdags så var det bara skola och sen hem ;)

och igår så var det skola, vår spanska var inställd men vi var kvar på skolan ändå, och melina och heddia fixa mitt hår (a) sen efter så gick jag pardis tim och oskar till musikenshus och snackade sen stack vi till stan och jag var skit trött, sen typ sex så stack jag och var hemma halv sju. sen så vare ju idol!!! och fatta ni hur högt jag skrek när kevin vann?!?! skit högt iaf! ahha inte så konstigt att jag har ont i halsen idag då :/ sen så har jag sjungit sjukt mkt (a)


och idag så är det fullpackat haha (a)
jag ska kanske träffa amanda en stund sen efter ska jag till gränby me melina och på kvällen var det ngt jag skulle göra med nån troro jag.. kommer inte ihåg haha (a) men jag ska kanske färga håret oxå (: mörkare ;) så inte blont som alla mina kompisar trodde när jag sa att jag skulle färga håret..

och imorn så blir det sthlm med familjen, ska träffa min morbror och dom sak bjuda på middag =)
nästa helg så blir det nog sthlm med brudarna för att leta efter julklappar :D men itne helt bestämt än ,men jag håller tummarna (Y) på fredag är det julavslutning, allså så är det bara en skolvecka kvar!! :D jag och pardis och kanske flera ska ha på oss svarta stölvlar, vita benvärmare, svarta leggins, vitt linne, svart kofta, tomteluva och glitter i midjan (a) men vi komemr itne ha avslutning tsm :( det är 7 c+ 7 d sen 7a+ 7b, så vi är inte tsm :'( men vi ska gör ngt efter hoppas jag :D


nu sk jag fortsätta att lyssna på min "nya och nya" idol, britney spears, hennes nya låtar är så himla bra, båd womanizer och circus, visst är dom bra ? =)



Circus




Womanizer


älskar dom !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0