lördag

hejhej !

hur mår ni?
själv mår jag bra, har nyss ätit klart min frulle (a) jag vaknade klockan 8 imorse i soffan, och gick och la mig i sängen och vaknade runt 20 i 12 (a jag behövde den där sovmorgonen.

Idag så kommer pardis till mig klockan 2 sen så ska vi på stan men melina och agnes, jag ska köpa preesent till min lilla älskling, fru, barndomsvän, syster coh bästavän-sofia, som fyller år på tisdag (: grattis i förskott(igen) :p sen ska jag köpa lite saker till min dans som jag inte köpte allt igår, jag måste köpa rosa leggins, svarta leggins och en färgglad tröja, melina hade en som hon skulle ta med sig idag, vi få se om den funkar ;)

Imorn är det uppvisning, jag är kanske liiiiite nervös, jag komemr bli skit nervös när dom andra dansar, asså dom som dansar innan oss *hackar tänder* imorn så ska jag till musikenshus(där vi ska uppträda) klockan 10.00 på morgonen för att ha genrep till första föreställningen som är på dagen, sen så efter det genrepet som slutar 12.00 så ska jag ha genrep till den andra föreställningen som är senare på kvällen, sen är det pause där man kan träna och värma upp osv, sen är det föreställning 15.00-17.30 sen är det pause till 18.30 när den andra börjar osm är till 21.00, mycket att hålla reda på :p

nu ska jag fixa mig lite ;)

hare bra!

puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0