måndag

hejhej sötnosar !

förlåt för att jag inte har skrivit som mycket, men nu när julen börjar komma ahr man inte så mkt tid att spendera framför datan, och nu ljög jag lite, jag har snarare panik för jag har inte köpt någon julklapp och det är knappt en vecka kvar till julafton ! men jag har inte haft tid bara.

I lördags så blev det inte alls vad jag ville, gjorde inget som jag skrev att jag skulle göra :p det blev en hemmadag ist och en hemmakväll med massa film, godis och mat (:
jag skulle färga håret idag, men jag hann inte, sov ända till kvart i två och sen så satt jag vid datan ett tag, sen åt jag, sen fixa jag mig och vi tog tåget till sthlm tio över fem. När vi väl var i sthlm och åkt t-banan så kom min morbror, mina kusiner(två riktiga och två "låssas" min morbrors fru barn) och frun då som redan har fyllt år den 19 november,
Så hon fick sin present som var från hela släkten typ, det var en övernattning på ett slått utanför sthlm med spa och massage som hon ska få åka på =) vi var på en restaurang och jag åt (som vanligt) kyckligfelée och pommes till för dom hade inte potatisklyftor (a) sen blev det efter rätt, dagens chokladtårta, och min yngsta kusin michelle ärsåå söt, och har väldigt spring i benen, ahha så först hon ba; sara sara jag vill sitta med dig sen drog hon i mig och krama mig hela tiden och är såå söt :D<33
Sen så kom vi hem väldigt sent, vi kom fram till centralstationen 25 över 10 och tåget kom tio över 11 så det var bara att vänta, och sen kom vi till uppsala 12 och min brorsas kompis som han skulle vara med skjutsa hem oss sen så somna jag typ 1. Och imorse så kunde jag inte stiga upp, var för trött och har/håller på att bli förkyld har skit ont i min hals, så jag stannar hemma idag.
här får ni min outfit från igår;




tunika/klänning- gina tricot i somras, kanske 99-150 kr
leggins- H&M 80 kr
kofta- vero moda 200-300 kr
benvärmare- H&M ca 80 kr
halsband-present

Nu ska jag äta frukost/lunch/brunch kalla det var ni vill, haha. Hörs senare, puss puss<3

Kommentarer
Postat av: gabbi

ah, visst är den =)



Jättefin outfit! =)

2008-12-16 @ 14:59:35
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: gabbi

tack så mkt du =) kramar

2008-12-18 @ 08:40:31
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0