nyår

det är nyår och jag har skit tråkigt. Asså igentligen vill jag itne sitta framför datan, utan vara på någon vild fucking fest med alla tjejerna. Fast dom flesta är med sina föräldrar/famlijer och några är i sthlm eller i åre eller ngt. Jag känner faktist för att "festa". Börja det nya året med en stor fest skulle vara fan helt bääst. Men nästa år, faan asså, jag komer vara 14 och mina kompisar ska jag fan dra till någon fest. I sthlm eller i uppsala ahha (a) nu kanske ni tro att jag är den pantade lilla 13:åriga fjortisen som bara vill ut och festa/dricka. Men det är jag inte! vill bara ut och ha kul med kompisarna. Men ist sitter jag hemma.. :/ men jag får göra det bästa av det jag har. Så ha ett bra nyår nu ! puss puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0