robin :'(

hej älsklingar !
förlåt att jag inte har skrivit på ett par dagar, har inte haft lust, dom senaste dagarna har inte varit dom bästa i mitt liv precis.

när skrev jag sist? i tisdags tror jag :p

på onsdagen var det bara skola, ingen bra dag, mellan kompisar eller annat, efter skolan kommer ajg itne ihåg vad jag gjorde :/ ahha har ett minne som en guldfisk(a)

igår (torsdags) så var det skola ingen bra dag då heller, efter skolan så gick ajg abra hem coh tog det lugnt.

idag har det varit en ganska bra dag, lite bättre mellan människor, och efter skolan hängde vi i skolan och sen stack jag melina och heddia till gränby och luffade runt (a) kul kul (: imorn så kommer pardis till mig och vi ska till stan och träffa melina, sen ska vi titta runt lite och jag msåte hitta lite saker till min dans som är på söndag, börjar bli lite nervös nu (a) och vi hittade tyg i tisdags, skit snygga "handskar" det blir :D kan ta kort och visa sen ;)

idag var det ju idol coh robin åkte uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :'( måste avreagera mig, asååå åååååååh kan inte fatta att fitt alice gick vidare :'( hon kommer ändå aldrig vinna i finalen så varför försöker hon ens?! blir så arg på hennes fans..

nu ska jag dricka ramlösa och inte tröst äta elelr tjockis äta för jag är tjock och jag ska ha dansuppvisning på söndag.. :p nu ska jag dra! pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0