rosa peruk

hejhej!

kom hem för typ 45 minuter sen, väldigt konstigt jag sluta min dans klcokan 7 och jag kom hem kvart över 8.. men vi missade bussen (jag och jessica) och vi fick ta den som gick halv åtta..det var skit kul, presic utanför vår dans finns det en trappa med tre trappsteg så att man kommer ner till marken och hon liskom ramla ner för dom, hahah såg så jävla kul ut och sen när vi var på bussen presic när vi kom in så sprang vi längst bak för båda ville ha en viss plats en av dom som är där man kna sitta fyra, och samtidigt som bussen startade så putta jag henne så hon gled fram typ en meter haha, så jag fick platsen (a) *stolt* och innan bussen kom så sjäng vi och dansa mitt på gatan, ja vi är lite galna..

på dansen så fick vi våra peruker som vi ska ha på oss, hahah seexiga XD ahhah, ni får se bilder sen ! ;)

nu ska jag kanske äta lite.. eller ngt juste måste träna till amtteprovet vi har imorn.. "/ mend et går nog bra ! pch sen ikvl är det prison breake :D så spännande !

haha ha en bra kväll, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0