söndag

hejhej !

förlååt igen !
men nu har jag faktist varit upptagen med julhandling (a)

igår så var jag först hemma lite (kunde blogga då men hade inget att skriva :p) och sen så gick jag och pardis till gränby och efter en stund så träffade vi nadja(pardis kusin) och hennes mamma sen så gick nadja runt med oss=) sen så skulle dom gå och då träffa vi melina och vi gick runt med henne ett tag. Och sen skulle hon gå och efter en stund så stack vi oxå. Jag hittade typ tre presenter. Men idag så ska jag på stan med pardis agnes och kanske melina för att leta resten av julklapparna, men stan stänger typ 4 så vi ska till gränby efter de(jag och agnes bara typ)

Igår så på kvällen hände det värsta dramat men det är nästa uträtt nu, kan inte berätta. Men jag och pardis somnade typ 5 pågrund av det, frö vi snacka om det till typ halv 2 och då börja vi kolla på film (a) honey ;)

och innan det så sjäng vi SKIIT mycket och högt så min hals är helt fuckt up idag :( och igår och i fredags så titta jag på HELA search for the new doll, på youtube (a)

och en låt som jag hade på huvut tyo hela dagen igår var tattoo med jardin sparks, så himla bra! och hon liknar lite callie i grey's anatomy ;o haha.

Nu ska jag väcka pardis för vi ska träffa dom andra tjejerna klockan två :p

ha en bra dag, skriver kanske ikvl :)
puss puss <3



jordin sparks- tattoo
(det fanns ingen "vanlig video" som amn kunde sätta inmen lyssna på låten iaf haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0