stan med tjejerna

hejhej sötnosar !

nu sitter jag på mammas jobb och ar nyss fått pengar. Ska snart börja gå mot stan för att träfaf upp tjejerna och leta efter tyg osv (:
idag ahr det varit en ganska bra dag. Dagen började med matteprov som gick hyfsat bra, hoppas att jag inte blir flyttad ner eller ngt sånt :o gillar min plats i grupp 3. Men något som jag märkte var att jag itne kan liksom ml, cl, dl, li, km,mil,g,hg,kg ja ni fattar. Så det måste jag träna mer på. Sen imorn så har vi språkprov som jag måste plugga massa till. man ska kunna skriva ett telefonsamtal, ett cafesamtal, alla frukter och grönsaker och masas glosor osv. *stressad* men nu ska jag börja gå ;)

ha det bra, skriver när jag kommer hem eller senare på kvällen, jag hatar att ha läxa till på onsdagar för det är så mkt bra på tv:n på tisdagar, först vänner(gml avsnitt som jag redan har sett men ändå :p) ugly betty, desperate housewives och sen christin, får hoppa över det mest :/ men hejdå !<3

Kommentarer
Postat av: niki

hoppas du hittar tyg :)

2008-12-04 @ 20:06:10
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0