4 minutes

Hej!

hur äre?

Själv mår jag ganska bra,är lite uttråkad och är litetrött bara :)

Jag har slut på musik, elr jag vet nt vad jag ska lyssna på. Har ni nån tips? Jag gillar Madonna & Justin Timberlake - 4 Minutes. Allt som Madonna gör blir bra, har ni tänkt på d? :b



T.ex här så springer hon på bilar? haha. Men d är så bra ändå! =)


Jag har tänkt börja skriva lite mer i bloggen :p Mina läsare blir lite mindre och mindre nu när jag bara skriver en gång om dagen typ :p Så jag ska börja läsa andras mer och kommentera :) Så kommentera på min så jag kan läsa eran :D


Jag skulle träffa jenny nu, men jag orkar nt.. vi få ses snart.
Dom kommande dagarna har jag fullt upp, kul kul :)
Imorn så ska jag till sthlm och ska kanske sova över där.
Sen så på söndag så fyller jag år (AA)
Och på måndag elr tisdag vet nt vilken av dagarna så ska jag träffa Anna<3 Sen den andra dagen när vi nt träffas så ska jag packa och sen så åker jag till min mormor och morfar i typ en och en halv vecka typ :)


Nu måste jag sluta skriva för jag blundar typ och sen så måste jag jobba för att skriva varja bokstav :p

Hare bra, skriver imorn elr om jag nt kan sova (:


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0