Aah

Hej!!

Nu har jag ätit och kollar på tv (A)

Imorn ska vi åka till fjällnora runt halv 11-11, så jag måste upp tidigt,för att duscha, om jag nt gör d ikvl, och raka benen osv.

Jag har ätit glass, mums två st  (AA) Men när jag skulle öppna paketet så gick d nt upp! Såå irriterande så nu är d lite misshandlat :p Usch, nu måste jag göra situps :p Jag vill ut och gå elr jogga! Men nu när jag nt har nån mobil och sen så är min mp3 sönder så är d skiit tråkigt att  jogga själv lik..

Jag känner mejj på skit tråkit humör, jag vet nt vrf? :S D blir bra imorn när jag gör ngt, och sen så har mamma fått semester så då gör jag ngt iaf varje dag.

Usch, och jag vill nt börja skolan igen, och nt i fucking vaxala.  Hela 7:an kmr vara hemskt tror jag, usch, nej jag ska tänka att d kmr bli bra! Men d kan jag nt, min klass är skit, och sen så ska jag gå i den i 3år?! AAH, fuck!!

Usch vilket hemskt inlägg..

Jag skriver mer sen när jag är på bättre humör

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0