Agnes ida

HejHej bloggen och alla läsare :D (A)

Händer idag? :)

Själv så ska jag vara md Agnes =)
Jag ska bara fixa mejjlite mer och sen så ska jag gå hem till henne.
Jag vaknade typ 11 idag :o Men kanske för att jag ställde väckaklockan (A)
Hemskaste sättet att vakna på? Mitt svar helst klart: Väckaklocka. Jag hatar d, d gör ont inombords, haha. Usch!




Anna kmr runt den 22 juli :) Två dagar efter min födelsedag :D
Vi skulle åka till min mormor och morfar typ då, men då får vi flytta d till 24 typ, d gör nog inget, elr så flyger jag upp dit senare :)
D ska bli så kul att äntligen träffa henne!!




Allt dedära om tatueringar, jag ska kanske pierca mejj ist, jag tror att jag väntar md tatta tills ajg är typ 14, och pierca mejj nu ist. Hmm, men vi få se.. Om jag ska tatta mejj nu, så ska jag vänta till efter sommaren för amn får nt bada på 12 veckor. Och sen så tänkte jag i skolan, tänk om vi sak bada elr ngt? Vad ska man säga då? Man kan ju nt säga att amn har en tatuering, tänk om läraren säger till mina föräldrar? usch, kan tänka mejj vilket kaos d skulle bli här hemma då..



Men nu ska jag fixa mejj, och sen dra hem till Agnes.

hare bra skriver mer sen (:

Pusssw<3/S


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

åhh tack så mycket :)

2008-07-09 @ 13:08:35
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

hehe självklart får du det :)

2008-07-09 @ 17:30:58
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0