Aj! :(

hejhej bloggen!!

hur mår ni? :)
Själv mår jag dåligt :'(
Jag somnade i soffan igår kväll och ingen väckte mej :(, elr min syrra väckte mej men sen hade jag sagt att jag ska sova där (?????????????????) aja, jag säger konstiga sakernär jag sover. Så jag vakande typ kvart i 11 för jag hade skit ont i ena armen och axeln (den som jag hade legat på) och sen hade mamma jättehög musik/ radio. Och då vände jag mej för att byta arm och sen kunde jag nt somna om för atty d var så högt och sen så var mamma på balkongen md stängd dörr och läste, så hon hörde nt radion ändå, jiipie.

Jag somnade ganska tidigt tror jag (för att vara sara). Jag kom hem från erik typ 1. Vi såg trean nt tvåan för den funkade typ nt. Men vi tittade på den och smsade lite :) m.m
D var sköj, men nästa gång så ska sofia hänga md:D och erik ska oxå ta md nån kompis. Elr hans kompis ska oxå hem till han.


Idag så händer mkt, elr allt är snurr just nu. När jag var md jenny i veckan så sa hon att vi kanske skulle kunna göra ngt innan hon skulle tvätta på söndagen men ajg vet nt om hon mena den här söndagen elr nästa, och hennes mobil är sönder så jag vet nt hur jag ska få tag på henne, men jag är inne på msn så om hon loggar in så kan hon skriva :) Jag ska kanske oxå gå på bio md alexandra, vi ska isf se sex and the city. Men vi få se :)


En låt som jag har börjat gilla är Us Against The World, md Westlife. Ni som nt har hört den, här kmr den(A)

 Westlife - Us Against The World (Official Music Video)






Nu ska jag äta ngt, sen måste jag snacka md Alexandra. Sen så ska ajg på bio md sofia nån annan gång och se Narnia, men jag är lite efter så jag har nt sett ettan, haha(A) så vi ska se den först. Sen ska vi se tvåan :)

hare bra!
Skriver säkert mer sen :)

Pusssw<3/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0